Istorijat
-
1996.
Kompanija “Onogošt” započela je svoj razvojni put, kao malo porodično preduzeće sa samo tri zaposlena radnika. Od samog osnivanja pa do danas pretežna djelatnost firme je trgovina na malo prehrambenim i neprehrambenim proizvodima. -
2000.
Donosimo odluku da kompanija "Onogošt" iz samostalne trgovinske radnje pređe u društvo sa ograničenom odgovornošću. To je ujedno bio i prvi korak ka stvaranju sopstvenog lanca maloprodajnih objekata. Na taj način postavili smo temelje za dalji razvoj i širenje kompanije. -
2002.
2002. godine kompanija Onogošt proširuje poslovanje u gradove Pale i Han Pijesak. U Palama je otvoren market broj 6, dok je u Han Pijesku market broj 7. Otvaranje maloprodajnih objakata u ovim gradovima predstavljao je veoma važan korak u širenju maloprodajne mreže i omogućio je kompaniji da ojača prisutnost na tržištima ovih gradova. -
2006.
Donosimo odluku o preseljenju sjedište firme na novu lokaciju u ulici Cara Lazara u Sokocu. Kupovinom novog zemljišta, kupljen je i carinski terminal kao i prostor za centralni magacin. Kupovinom ovog prostora stekli smo bolje uslove za logistiku, a centralni magacin nam je omogućio nabavku i skladištenje velikih količna robe. -
2008.
Potpisali smo ugovor sa firmom „Metalac“ a.d. Gornji Milanovac o distribuciji posuđa. Ovim sporazumom obogatili smo asortiman naših marketa veoma kvalitetnim posuđem, čime smo zadovoljili potrebe naših kupaca za dugotrajnim i funkcionalnim proizvodima. -
2009.
Nastavljamo sa širenjem maloprodajne mreže otvaranjem prvog marketa u Istočnom Sarajevu. Grad Istočno Sarajevo je bio četvrti grad u kojem je naša kompanija otvorila market. Otvaranjem marketa broj 16 je bio veoma važan trenutak za nas, jer je to predstavljalo širenje naše maloprodajne mreže na novo tržište i grad koji je konstantno u razvoju. -
2010.
Implementirali smo ERP bussiness system Pantheon. Zahvaljujući Pantheon-u značajno smo unaprijedili brzinu i efikasnost našeg poslovanja, a takođe i sistem obrade podataka. Pantheon nam je pružio mnoge pogodnosti, a uspjeli smo i da automatizujemo mnoge procese, kao i da poboljšamo tečnost i brzinu obrade podataka. -
2013.
Uspostavili smo saradnju sa firmom „Input“ d.o.o. o uređenju, opremanju i modernizaciji naših marketa. Ovo je veoma bitan korak, jer nam je ova saradnja omogućila osavremenjavanje i modernizaciju naših marketa, čime smo unaprijedili kupovno iskustvo za naše potrošače, stvorili bolje i efikasnije uslove za zaposlene, a kupcima je omogućena brža usluga. -
2013.
Napravljena je poslovno stambena jedinica u Palama i otvoren veliki market broj 23. -
2017.
Odlučili smo se da uvedemo WMS system (Warehouse Management System) u naš centralni magacin. Zahvaljujući ovom sistemu znatno smo unaprijedili efikasnost procesa skladištenja, kontrole i slanja robe. WMS sistem je veoma značajan, jer omogućuje precizno praćenje i upravljanje zalihama u realnom vremenu, praćenje lokacije svakog proizvoda u magacinu, kao i poboljšanje efikasnosti i efektivnosti skladištenja i slanja robe kao i samih učinaka radnika. -
2019.
Napravljena je nova moderna upravna zgrada kompanije „Onogošt“ d.o.o. koja nam je obezbijedila dosta više prostora za poslovanje. Zgrada je savremeno opremljena sa novom tehnologijom u veoma prijatnom enterijeru. Osim veoma modernih i prostranih kancelarija, tu su i sale za sastanke kao i konferencijske sale koje su omogućile bolju organizaciju poslovnih sastanaka i edukacija. -
2022.
Izvršili smo kategorizaciju naših marketa po veličini i formatima na PLUS markete i Onogošt markete. Marketi PLUS su većeg formata koji imaju širok asortiman proizvoda, dok su Onogošt marketi srednji i manji marketi. -
2023.
Kreirali smo vlastitu robnu marku „Soko“, s ciljem da našim potrošačima ponudimo proizvode vrhunskog kvaliteta po konkurentnim cijenama. Naša misija je jasna – zadržati visok kvalitet proizvoda . Kroz robnu marku „Soko“, nastojimo ne samo da zadovoljimo, nego i da premašimo očekivanja kupaca. -
2023.
2023. godine uspostavljamo saradnju sa Glovom na teritoriji Istočnog Sarajeva i dijela Sarajeva, čime smo omogućili kupcima brzu i efikasnu dostavu proizvoda na kućne adrese. Ovaj korak nam je značajno unaprijedio uslugu kupovine, jer je Glovo postao veoma važan partner u distribuciji širokog asortimana prehrambenih i drugih proizvoda.
-
1996.
Kompanija “Onogošt” započela je svoj razvojni put, kao malo porodično preduzeće sa samo tri zaposlena radnika. Od samog osnivanja pa do danas pretežna djelatnost firme je trgovina na malo prehrambenim i neprehrambenim proizvodima. -
2000.
Donosimo odluku da kompanija "Onogošt" iz samostalne trgovinske radnje pređe u društvo sa ograničenom odgovornošću. To je ujedno bio i prvi korak ka stvaranju sopstvenog lanca maloprodajnih objekata. Na taj način postavili smo temelje za dalji razvoj i širenje kompanije. -
2002.
2002. godine kompanija Onogošt proširuje poslovanje u gradove Pale i Han Pijesak. U Palama je otvoren market broj 6, dok je u Han Pijesku market broj 7. Otvaranje maloprodajnih objakata u ovim gradovima predstavljao je veoma važan korak u širenju maloprodajne mreže i omogućio je kompaniji da ojača prisutnost na tržištima ovih gradova.2006.
Donosimo odluku o preseljenju sjedište firme na novu lokaciju u ulici Cara Lazara u Sokocu. Kupovinom novog zemljišta, kupljen je i carinski terminal kao i prostor za centralni magacin. Kupovinom ovog prostora stekli smo bolje uslove za logistiku, a centralni magacin nam je omogućio nabavku i skladištenje velikih količna robe.2008.
Potpisali smo ugovor sa firmom „Metalac“ a.d. Gornji Milanovac o distribuciji posuđa. Ovim sporazumom obogatili smo asortiman naših marketa veoma kvalitetnim posuđem, čime smo zadovoljili potrebe naših kupaca za dugotrajnim i funkcionalnim proizvodima.2009.
Nastavljamo sa širenjem maloprodajne mreže otvaranjem prvog marketa u Istočnom Sarajevu. Grad Istočno Sarajevo je bio četvrti grad u kojem je naša kompanija otvorila market. Otvaranjem marketa broj 16 je bio veoma važan trenutak za nas, jer je to predstavljalo širenje naše maloprodajne mreže na novo tržište i grad koji je konstantno u razvoju.2010.
Implementirali smo ERP bussiness system Pantheon. Zahvaljujući Pantheon-u značajno smo unaprijedili brzinu i efikasnost našeg poslovanja, a takođe i sistem obrade podataka. Pantheon nam je pružio mnoge pogodnosti, a uspjeli smo i da automatizujemo mnoge procese, kao i da poboljšamo tečnost i brzinu obrade podataka.2013.
Uspostavili smo saradnju sa firmom „Input“ d.o.o. o uređenju, opremanju i modernizaciji naših marketa. Ovo je veoma bitan korak, jer nam je ova saradnja omogućila osavremenjavanje i modernizaciju naših marketa, čime smo unaprijedili kupovno iskustvo za naše potrošače, stvorili bolje i efikasnije uslove za zaposlene, a kupcima je omogućena brža usluga.2013.
Napravljena je poslovno stambena jedinica u Palama i otvoren veliki market broj 23.2017.
Odlučili smo se da uvedemo WMS system (Warehouse Management System) u naš centralni magacin. Zahvaljujući ovom sistemu znatno smo unaprijedili efikasnost procesa skladištenja, kontrole i slanja robe. WMS sistem je veoma značajan, jer omogućuje precizno praćenje i upravljanje zalihama u realnom vremenu, praćenje lokacije svakog proizvoda u magacinu, kao i poboljšanje efikasnosti i efektivnosti skladištenja i slanja robe kao i samih učinaka radnika.2019.
Napravljena je nova moderna upravna zgrada kompanije „Onogošt“ d.o.o. koja nam je obezbijedila dosta više prostora za poslovanje. Zgrada je savremeno opremljena sa novom tehnologijom u veoma prijatnom enterijeru. Osim veoma modernih i prostranih kancelarija, tu su i sale za sastanke kao i konferencijske sale koje su omogućile bolju organizaciju poslovnih sastanaka i edukacija.2022.
Izvršili smo kategorizaciju naših marketa po veličini i formatima na PLUS markete i Onogošt markete. Marketi PLUS su većeg formata koji imaju širok asortiman proizvoda, dok su Onogošt marketi srednji i manji marketi.2023.
Kreirali smo vlastitu robnu marku „Soko“, s ciljem da našim potrošačima ponudimo proizvode vrhunskog kvaliteta po konkurentnim cijenama. Naša misija je jasna – zadržati visok kvalitet proizvoda . Kroz robnu marku „Soko“, nastojimo ne samo da zadovoljimo, nego i da premašimo očekivanja kupaca.2023.
2023. godine uspostavljamo saradnju sa Glovom na teritoriji Istočnog Sarajeva i dijela Sarajeva, čime smo omogućili kupcima brzu i efikasnu dostavu proizvoda na kućne adrese. Ovaj korak nam je značajno unaprijedio uslugu kupovine, jer je Glovo postao veoma važan partner u distribuciji širokog asortimana prehrambenih i drugih proizvoda.Imate pitanje? Pošaljite nam poruku i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku!