Česta pitanja
U kojim gradovima se nalaze Onogošt marketi?
Onogošt marketi se nalaze u sledećim gradovima: Sokolac, Pale, Istočno Sarajevo i Han Pijesak.
Koji su načini plaćanja podržani u Onogošt marketima?
U Onogošt marketima moguće je platiti gotovinski, virmanski ili putem kartice.
Da li je podržano kartično plaćanje u svim Onogošt marketima?
Da, u svim našim marketima moguće je platiti karticom.
Kako mogu da se prijavim za posao?
Možete se prijaviti za posao na sledeće načine:
- Popunjavanjem "Forma za prijavu" na Onogošt web sajtu;
- Slanjem CV poštom na adresu Cara Lazara 2, Sokolac 71350;
- Slanjem CV na email info@onogost.com;
- Pozivom na broj +387 57 400 715;
- Prijava za posao i dostavljenje CV-a u najbliži Onogošt market.
Da li je moguće online naručiti u Onogošt marketima?
U Onogošt marketima trenutno je moguće online naručiti preko Glovo aplikacije ili Glovo sajta www.glovoapp.com. Dostava se radi na teritoriji Istočnog Sarajeva i određenih dijelova Sarajeva, iz našeg marketa 24, koji se nalazi u ulici Dečanskoj br. 9.
Očekujte i dalje unapređenje ove usluge, jer nastavljamo da pratimo vaše želje i potrebe i unapređujemo našu uslugu kako bi bila dostupna što većem broju potrošača.
Kupljeni proizvod mi ne odgovara. Da li ga mogu reklamirati?
Ukoliko ste kupili neki proizvod i želite ga reklamirati, to je moguće uraditi. Sve što je potrebno je da donesete fiskalni račun i neoštećen i neraspakovan proizvod u toku tog dana kad ste kupili proizvod.
Kupljeni proizvod je neispravan ili oštećen. Šta mogu učiniti?
Ukoliko je proizvod neispravan ili oštećen, molimo Vas da se sa računom uputite u market u kojem ste kupili proizvod i obratite se poslovođi marketa.
Gdje se šalju sugestije, pohvale i žalbe?
Sve sugestije, pohvale i žalbe možete poslati putem emaila info@onogost.com.